Dernek üyeleri ve konuk olan sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile Balçova Cemevi’nde bir arada olmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Yiğit, “Yas-ı Matem Muharrem Ayı orucunun 12’inci gününde lokmalarımızı siz canlarımızla paylaşmanın mutluluğunu yaşıyorum. Tutulan oruçların ve ibadetlerinizin kabul olmasını ve her zaman sizlerle bir arada olmayı diliyorum. Bu lokma hayrı kulun, kuldan razılık aldığı, helalleştiği bir etkinliktir. O nedenle bizi bu anlamlı lokmada buluşturan Balçova Alevi Bektaşi Derneği’ne teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Yiğit, Cemevine konuk oldu, hayır lokmasını paylaştı
Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit, Balçova Alevi Bektaşi Derneği tarafından Muharrem Ayı’nın 12’inci günü nedeniyle düzenlenen hayır lokmasına katıldı.
Yorumlar
Trend Haberler
CHP'nin yeni il binası… Fotoğraflara Ege Saati ulaştı!
Özgür Özel'den DEDAŞ ve çiftçi çıkışı
İzmir’de 18 ilçede planlı elektrik kesintisi
İzmir’de planlı elektrik kesintileri
Minik yüreklerden büyük mesajlar
AKP'den Adaylık Mesajı: Adayımız Erdoğan
İzmir’de 23 ilçede planlı elektrik kesintisi
Göztepe’de yerli planlaması netleşti
“Parti binasına girmek isteyenlere GBT yapmıyoruz"
Seferihisar Başsavcılığının talimatı bekleniyor




