SPOR

Vedat Muriqi'den transfer itirafı

Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, sarı-lacivertli kulübe dönüş sürecini anlattı. Tecrübeli golcü, "Dönerim diyemiyordum çünkü bu kulübün büyüklüğünü biliyordum" dedi.

Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, kulüp televizyonuna yaptığı açıklamalarda yeniden sarı-lacivertli formayı giymekten duyduğu mutluluğu dile getirdi. Tecrübeli golcü, transfer sürecine ve Fenerbahçe'ye dönüşüne ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.

Kulübe ilk adım attığı anda Fenerbahçe'yi ne kadar özlediğini bir kez daha hissettiğini söyleyen Muriqi, Avrupa'da önemli tecrübeler edinse de sarı-lacivertli kulübün yerinin kendisi için ayrı olduğunu vurguladı.

Transfer sürecinin ocak ayında başladığını belirten Kosovalı futbolcu, kulüplerin anlaşmasını beklediğini ifade ederek, "Ayrılacağım kesindi. Fırsat gelince hiç düşünmeden kabul ettim. Eşim de haberi alınca çok mutlu oldu. Ailece Fenerbahçe'ye dönmeyi istiyorduk" dedi.

Fenerbahçe'ye yeniden dönmeyi uzun zamandır istediğini söyleyen Muriqi, "Bir gün mutlaka geri dönmek istiyordum. Ama 'Dönerim' diyemiyordum çünkü bu kulübün büyüklüğüyle alakalı bir şey. Benden daha iyi oyuncular gelebilir diye düşünüyordum. Tekrar bu fırsatı bulduğum için çok mutluyum" ifadelerini kullandı.

İsmail Kartal hakkında da konuşan 32 yaşındaki golcü, deneyimli teknik adamın kulübün sembol isimlerinden biri olduğunu belirterek, bu sezonki en büyük hedeflerinin şampiyonluk olduğunu söyledi.

Muriqi, taraftarlara da teşekkür ederek, "Fenerbahçe taraftarı beni ve ailemi hiçbir zaman yalnız bırakmadı. Bu sevgiye sahada elimden gelenin en iyisini yaparak karşılık vermek istiyorum" diye konuştu.