Kemalpaşa OSB Mahallesi'nde bulunan bir antrepo sahasının yakınındaki fabrikada çalışan 5 kişi, baş dönmesi, mide bulantısı ve gözlerde kızarıklık şikayetleriyle hastanelere başvurdu. 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen ihbar üzerine bölgeye polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Yapılan incelemede antrepo sahasında bulunan bir tırdaki varilden kimyasal madde sızıntısı olduğu tespit edildi.
AFAD ekiplerinin 'Kimyasal Biyolojik Radyolojik Nükleer Tehditler' (KBRN) ölçümlerinde sızan maddenin 'propanon' isimli kimyasal olduğu ve sağlığa zararlı seviyede bulunmadığı belirlendi. Çevredeki hastanelere başvuran 5 kişinin ise sağlık durumlarının iyi olduğu, ayakta yapılan tedaviler sonrası taburcu edildikleri öğrenildi.
Tırdan sızan kimyasal maddeden etkilenen 5 kişi hastanelik oldu
İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde bulunan bir depodaki tırdan sızan kimyasal maddeden etkilenen 5 kişi hastaneye başvurdu.
Kaynak: İHA
Yorumlar
Trend Haberler
Kütahya'da hayvancılık için büyük adım
İzmir’de 15 ilçede planlı elektrik kesintisi
İzmir’de 16 ilçede planlı elektrik kesintisi
İzmir’de planlı elektrik kesintileri
İzmir’de 18 Haziran’da geniş kapsamlı elektrik kesintisi
İzmir'de 5 ilçede planlı su kesintisi
Dünya Kupası'nda bugün hangi maçlar var?
Uzmanlar uyarıyor: Doğru su tüketimi kuraklığı önler
İZSU’dan su kesintisi uyarısı geldi
Çiğli Meclisi’nde satışa destek çıkmadı




