Beşiktaş, Trendyol Süper Lig’in 15. haftasında evinde Gaziantep FK ile 2-2 berabere kaldı. Bu sonuçla siyah-beyazlı ekibin sahasındaki galibiyet hasreti de devam etti. Dolmabahçe’de son olarak 29 Eylül 2025 tarihinde Kocaelispor’u 3-1 mağlup eden Kartal, daha sonra sırasıyla Gençlerbirliği’ne 2-1 ve Fenerbahçe’ye 3-2 yenilirken, Samsunspor’la da 1-1’lik skorla puanları paylaştı.
Beşiktaş, sezonun ilk 2 iç saha maçında ise Eyüpspor ile Başakşehir’i 2-1’lik skorlarla mağlup etmişti.
2005-2006 sezonundan sonra en kötüsü
Evinde oynadığı son 4 Süper Lig maçını kazanamayan Beşiktaş, üst üste dört iç saha karşılaşmasını galibiyetsiz geçtiği son süreci 2005-2006 sezonunda yaşamıştı. Siyah-beyazlılar, söz konusu dönemin son 9 haftasında evinde oynadığı 4 maçta 3 mağlubiyet, 1 beraberlik almıştı.
Beşiktaş 2005-2006 sezonundan sonra en kötüsü
Süper Lig’in 15. haftasında sahasında Gaziantep FK ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, 2005-2006 sezonundan sonra üst üste 4 iç saha karşılaşmasını da galibiyetsiz geçirdiği dönemi yaşadı.
Kaynak: İHA
Yorumlar
Trend Haberler
Kütahya'da hayvancılık için büyük adım
İzmir’de 15 ilçede planlı elektrik kesintisi
‘Haklı talepler gözaltına alınamaz’
Gediz Elektrik'ten İzmir için kesinti uyarısı
İzmir’de 16 ilçede planlı elektrik kesintisi
İzmir’de planlı elektrik kesintileri
İzmir’de 18 Haziran’da geniş kapsamlı elektrik kesintisi
İzmir'de 5 ilçede planlı su kesintisi
Dünya Kupası'nda bugün hangi maçlar var?
Uzmanlar uyarıyor: Doğru su tüketimi kuraklığı önler




